2021. április 4., vasárnap

 Az összetömörült oltásrendszer!

Szervusztok! 

Járvány van. A kormány máris védekezik, és időt, embert, és teret nem kímélve védi a honfitársak életét. Járvány van, de van rá már válaszunk, pontosabban pajzsunk. Megérkeztek a különféle oltások is. Meg is kezdődött a kimenekítés és oltják is rendesen az embereket. Gond egy száll se, az ország lezárva, az üzletek bezárva, a nép is védekezik. Maszkok mindenhol kaphatóak, lassan már egy parizel mellé családi kiszerelésben adják a vírus védekezéséhez használható öltözékkiegészítőt. Na de hova is akarok ezzel kilyukadni? Míg az emberek nem mehetnek sehova, hisz kijárási tilalom van, és a boltokat is bezárták, hogy ne legyünk sokan egy helyen, ne fertőzzük egymást, addig az oltásrendszer működik. Nem is baj, sőt, kell is neki. Csak.... és itt van a csak. Nemrég megkaptam én is az elsőt, a kínait és kis mellékhatás árán, de nem volt semmi bajom. Bár igaz, azóta mindenemet ezeötszázzé elakarom adni, de ez legyen a legkevesebb. :) Érdekesen zajlott az egész mindenesetre. Háziorvoshoz kellett ellátogatnom. Meg is tettem. Fél négyre volt a randevú megbeszélve, és én naiv háromra odamentem, hátha hamarabb is sorra kerülök. Na igen, és itt kaptam a pofont ugyanis, mikor odaértem a kis rendelő tele volt emberekkel. És nem csak az oltásra várókkal, hanem akik receptért, vagy csak panasszal jöttek azokkal is. Na mondom bumm, hisz a kb 80 négyzetméteres helységben vagy 50-60 ember (ha nem több) volt összezsúfolva. És volt aki 3 órára volt hivatalos és csak kb fél 4-kor tudott bemenni az oltásra, tehát az időbeosztás felborult. És jöttek még az emberek! A nővér is csak annyit mondott, hogy akkor érkezési sorrend lép életbe és így negyed 5 felé én is bejutottam, és megkaptam a vakcinát. Addigra persze még folyamatosan jöttek az emberek, és telt a helység, s csak 2 ablak volt nyitva, hogy levegőhöz jussunk. Odasétáltam tehát az egyik ablakhoz. Kivártam a 20 percemet és nem volt gond, szóval hazamehettem. Vége?!


Értékelés

Értem én, hogy kell a szigor, hisz csak így lehet megfékezni a járványt. El is tudom fogadni, de mikor azt mondják, hogy maradj otthon, ne tömörülj, ne menj közösségbe, akkor ez hogy lehetséges? Ezt nem lehet megoldani normálisan? Egy rendelőben, ahol mindenféle ember, panaszokkal egymás hegyén hátán várakozik nem gond? Szerintem az. Mi a garancia arra, hogy ennyi ember közében, ha én bemegyek, megkapom a vakcinát, és mimkor jövök ki, akkor kapom el valakitől, mert az oltás után várakozni kell 15 percet minimum és csak aztán mehetsz haza. Ilyenkor hol a kormány, hol a megoldás, hol az a nagy veszélyérzet?  Lehet, hogy csak én látom így kedves olvasó, de ha az életünkkel játszanak legalább ezt oldanák meg rendesen, hogy ha oltás nap van, más panasszal érkezők ne jöjjenek be, vagy az oltást egy elkülönített helyen bonyolítsák le. Így kevesebb az esélye a vírusnak is a továbbterjedésre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

  Napindító gyümölcsös! Egy újabb nap. Nyár van. Nagy a meleg. Mindenki izzad, és ahogy lenni szokott a tömegközlekedésen most sincs légkond...